.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنرمنداني از25 استان كشور در نمايشگاه صنايع دستي نوشهر حضور دارند
هنرمنداني از25 استان كشور در نمايشگاه صنايع دستي نوشهر حضور دارند

مدير كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري مازندران از برگزاري نمايشگاه صنايع دستي در نوشهر خبر داد و گفت: 25 استان کشور در نمايشگاه صنايع دستي نوشهر شركت خواهند كرد كه با عرضه  آثار هنری و  بومی و ملی میزبان مردم مازندران خواهند بود.

سیف الله فرزانه در ستاد دائمی تسهیلات سفر مازندران در ساری، اظهار داشت:در نمایشگاه بزرگ صنایع دستی و هنرهای سنتی 100 غرفه براي عرضه کالا در روز جمعه در نوشهر برگزار خواهد شد

 سيف الله فرزانه یادآور شد:علاقه مندان به هنرهای سنتی می توانند ،محصولات مورد نیاز خود را با قیمت  و کیفیت مناسب خریداری کنند.

وي ادامه داد:در برخی از شهرها همانند رامسر که با حجم بیشتری از گردشگران روبه رو هستیم ،امسال 2 نمایشگاه و بازارچه خرید تدارک دیده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از برپایی بیش از 400 غرفه نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در سراسر استان خبر داد و گفت: صنایع دستی یکی از محصولات گردشگری است که به تنهایی می تواند گردشگر جذب کند.

فرزانه ایجاد بازار فروش برای صنعتگران را مهمترین سیستم حمایتی برای هنرمندان برشمرد و خاطرنشان کرد:اقتصادی بودن ساخت صنایع دستی و هنرهای سنتی برای صنعتگر می تواند مهمترین عامل ایجاد انگیزه برای تولید با کیفیت بهتر مطابق با سلیقه مردم باشد/100


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.